Dne 5. 4. 2011 jsme se účastnili jednání, které svolalo Ministerstvo dopravy ČR a které se týkalo zasedání skupiny pro všeobecnou bezpečnost vozidel v Ženevě. Řešil se návrh Mezinárodní organizace výrobců motorových vozidel na úpravu minimálního počtu tzv. prioritních sedadel v závislosti na třídě vozidla, ale i na ploše vozidla, čímž by došlo zejména u menších vozidel k výraznému snížení počtu prioritních sedadel. Návrh jsme nepodpořili a byl zamítnut.
Děkujeme všem, kdo reagovali a komentovali z uživatelského pohledu přístupnost nebo částečnou přístupnost zastávek tramvají v seznamu vydaného v aktualitách dne 24. 3. Dopravní podnik hl.m. Prahy od dubna 2011 provádí kontrolu přístupnosti jednotlivých zastávek. Mezi zastávky s označením "přístupná" by měly být zařazeny pouze zastávky s minimálně jedním bezbariérově řešeným přechodem a s bezbariérovým přístupem, s dostatečně širokým průchodem podél označníku (normová hodnota min. 90 cm), s dosta...