Aktuality

Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě. Nově je láká největší tuzemská golfová destinace 55 HOLES Golf Destination v Moravskoslezském kraji
18. 04. 2024

Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě. Nově je láká největší tuzemská golfová destinace 55 HOLES Golf Destination v Moravskoslezském kraji

Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům příjmů v rámci cestovního ruchu. Golf získává na oblibě jak u domácích, tak zahraničních turistů. Česko v tomto ohledu může nabídnout zábavu pro celou rodinu. Pozici jednoznačného lídra ve východní Evropě aktuálně potvrzuje i otevření největší golfové destinace v tuzemsku – 55 HOLES Golf Destination, která vznikla propojením dvou golfových resortů Prosper Golf Resortu Čeladná a Golf & Ski Resortu Ostravice. Číst více…

Památky v Česku patří mezi hlavní tahouny v rámci cestovního ruchu
18. 04. 2024

Památky v Česku patří mezi hlavní tahouny v rámci cestovního ruchu

V uplynulém roce navštívilo některou z kulturních památek v Česku 43 % cizinců a 36 % domácích cestovatelů. Nejčastěji navštěvovanými jsou hrady a zámky. Prim pak hrají památky v Praze, kde návštěvníci utrácí za tuto aktivitu také nejvíce. Ze zahraničních návštěvníků památky v Česku vyhledávají nejčastěji cestovatelé z USA, Francie, Španělska a Itálie. Číst více…

Česko má v oblasti gastroturismu co nabídnout. Po pivu máme potenciál získat věhlas za hranicemi i díky dobrému a kvalitnímu jídlu
14. 04. 2024

Česko má v oblasti gastroturismu co nabídnout. Po pivu máme potenciál získat věhlas za hranicemi i díky dobrému a kvalitnímu jídlu

Česká gastronomie je připravena na náročné klienty a zdejší restaurace, kavárny, cukrárny a další podniky mají nejen bonitním klientům co nabídnout. V rámci připravované spolupráce se světoznámým kulinářským průvodcem Michelin Guide se pak otevírá další prostor, jak tuto oblast v rámci Česka zvednout a přilákat do tuzemska vyšší počet bonitních klientů ze zahraničí a také podpořit regiony mimo hlavní město. Číst více…

Analýza segmentů - zdrojový trh Německo
12. 04. 2024

Analýza segmentů - zdrojový trh Německo

Dokument analýza segmentů obsahuje souhrn nejdůležitějších informací o jednotlivých segmentech zdrojového trhu - Německo. Jedná se o segmenty spadající pod produkt aktivní dovolená - pěší turistika, cyklo, vodáctví, golf, lyže a další segmenty, například dovolená s dětmi atd.  Číst více…

Veřejná zakázka na zajištění nákupu mediálního prostoru pro sportovní a kulturní akce spuštěna
9. 04. 2024

Veřejná zakázka na zajištění nákupu mediálního prostoru pro sportovní a kulturní akce spuštěna

Agentura CzechTourism spustila DNS na zajištění nákupu mediálního prostoru a marketingového plnění v rámci významných sportovních a kulturních akcí Číst více…

Špičky propagačních agentur se zaměřily na jednotný český brand
9. 04. 2024

Špičky propagačních agentur se zaměřily na jednotný český brand

Dům zahraniční spolupráce (DZS) hostil 28. 3. historicky první setkání propagačních agentur. Cílem bylo navázat na práci Komise pro jednotnou prezentaci Česka v zahraničí řízené Ministerstvem zahraničních věcí. Pozvání DZS přijaly špičky Českých center, Národní sportovní agentury a agentur CzechInvest, CzechTourism a CzechTrade. Číst více…

Odebírat newsletter

Odebírat newsletter

Přihlašte se a buďte informování o všech novinkách.
Přihlášením k newsletteru potvrzujete podmínky používání a ochrany osobních údajů. Podrobnější informaci o zpracování osobních údajů agenturou CzechTourism naleznete na zde.